فن کویل, مقالات

خرید فن کویل مدیا

خرید فن کویل مدیا

 

سلام به همراهان همیشگی سرما ماکت ! ما با مقاله ( خرید فن کویل مدیا ) بار دیگر آمدیم تا با هم درباره تجهیزات سرمایشی – گرمایشی اطلاعاتی کسب کنیم.

شرکت بزرگ  مدیا فعالیت خود را در کشور چین  از سال ۱۹۶۸ آغاز نمود و در دنیای امروز این برند به یکی از شناخته شده ترین و برترین برند ها که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، خانگی و تهویه مطبوع فعالیت دارد تبدیل شده است. این شرکت اقدام به تولید مدل های مختلف فن کویل که شامل فن کویل زمینی، دیواری، کاستی، سقفی نموده است و از سال 1985 اقدام به تولید کرده است.

امروزه شرکت مدیا با فروش محصولات خود در نزدیک به ۱۹۰ کشور جهان و همکاری با دیگر شرکت های بزرگ مثل مارلونی ایتالیا و توشیبا در ژاپن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تهویه مطبوع شناخته شده است

مزایایی همچون کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات مدیا باعث خرید فن کویل مدیا در بازار ایران شده است

فن کویل مدیا در مدل های مختلف مانند دیواری،سقفی،کانالی،کاستی چهارطرفه،کاستی یک طرفه،زمینی تولید و عرضه میگردد.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب فن کویل علاوه بر ظاهر ان باید در نظربگیریم ظرفیت برودتی،حرارتی دستگاه و همینطور میزان هوادهی ان می باشد.

 

 

فن کویل دیواری مدیا در ظرفیت های ۲۰۰ الی ۸۰۰ در بازار موجود بوده و از طریق ترموستات دمای اتاق را تنظیم مینمایند.فن کویل مدیا با طراحی زیبا و بدنه استاندارد با عملکردی ارام  و بی صدا و همچنین دارای نمایشگر LCD مورد توجه قرار گرفته اند.جهت اتصال لوله در فن کویل دیواری مدیا از چپ/راست و پشت بوده تا در اماکن مختلف نصب امکان پذیر باشد

فن کویل مدیا میتوان در دونوع چهارلوله و دولوله باشند.فن کویل های دولوله یک لوله رفت و یک لوله برگشت دارند و در نوع چهارلوله دستگاه دارای دو لوله برای رفت و دولوله برای  برگشت اب می باشد.

 

فن کویل زمینی مدیا  مجهز به دمنده گالوانیزه برای ایجاد صدای کمتر بوده  و همینطور دارای کابین با طراحی زیبا و باریک که طبق استاندارد روز دنیا است می باشد.مکش هوا در این دسته بندی از فن کویل از زیر و دهش از رو به رو می باشد.عملکرد ارام و نصب اسان دستگاه نیز دیگر مزیت های ان به شمار میرود.

 

 

فن کویل مدیا در دسته بندی کاست چهارطرفه دارای تنوع در ظرفیت هوادهی دستگاه می باشد.این فن کویل ها سرمایش یکنواخت و سریع و البته موثری را در چهارطرف ممکن می سازند.فن کویل کاست چهارطرفه دارای فن پیچی ۳ بعدی به دلیل کاهش مقاوت هوا می باشد.از دیگر ویژگی ها میتوان به مجهز بودن به پمپ درین ،قابلیت اتصال به هوای تازه،اشغال فضای کم در سقف کاذب و عدم نیاز به بالابر هنگام نصب اشاره کرد

برخی از ویژگی های فن کویل مدیا:

دستگاه دارای شیر سه راهی برقی جهت کنترل دبی اب به علت تثبیت دمای اتاق و ایجاد اسایش می باشد

دریچه خودکار توزیع هوا و قابلیت زمان بندی ۲۴ساعته دستگاه یکی دیگر از ویژگی های با ارزش فن کویل مدیا است

مطالب مرتبط