فن کویل, مقالات

انواع فن کویل ایتالیایی چیست؟

انواع فن کویل ایتالیایی چیست

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی سرما مارکت قصد داریم به بررسی انواع فن کویل ایتالیایی بپردازیم.

آیا برای شما پیش آمده است که در زمان انتخاب سیستم های تهویه مطبوع دچار سردرگمی و تردید شوید؟ توجه به این امر که در بازار تجهیزات مرتبط با سیستم های سرمایشی و گرمایشی تنوع بسیاری است حتما با خود به این موضوع فکر کرده اید که کدام از یک دستگاه ها می تواند انتخاب درست و متناسبی جهت استفاده در پروژه شما باشد؟ سرما مارکت در این مقاله به بررسی یکی از پر فروش ترین سیستم های تهویه مطبوع یعنی فن کویل ها می پردازد. اما از آنجایی که فن کویل ها نیز در برند های متفاوت داخلی و خارجی تولید می‌شود در این مطلب منحصرا در مورد فن کویل ایتالیایی صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

یکی از معتبر ترین برند هایی که اقدام به تولید فن کویل و دیگر محصولات مربوط به تهویه مطبوع کرده است برند گلتی است. با ما همراه باشید تا این برند جهانی را بهتر بشناسید.

معرفی کلی فن کویل ایتالیایی برند گلتی

معرفی کلی فن کویل ایتالیایی برند گلتی

سیستم های گلتی در انواع مختلف فن کویل زمینی، دیواری، سقفی، کانالی و کاستی در ظرفیت های مختلف ۲۰۰ الی ۲۳۵۰ فوت مکعب در دقیقه تولید می‌شود. این فن کویل ها جهت فراهم کردن سرمایش به دستگاه هایی همانند چیلر و جهت تامین گرمایش به سیستم هایی همانند موتور خانه یا پکیج نیازمند می‌باشند.

فن کویل های گلتی به طور کلی در کشور ایتالیا تولید می‌شود و تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه ساخت اروپا می‌باشد. فن کویل ایتالیایی گلتی در هر یک از مدل های یاد شده سقفی توکار، زمینی، دیواری و … مجهز به استاندارد eurovent است که نشان دهنده تطابق عملکرد سیستم با اطلاعات درج شده در کاتالوگ محصول است. eurovent معتبر ترین استاندارد های عملکرد سیستم تهویه مطبوع در سراسر اروپا محسوب می‌شود.

فن کویل های گلتی را می‌توان در انواع پروژه های مسکونی، اداری، تجاری، مذهبی، تفریحی، هتل ها و … نصب و استفاده کرد. کویل حرارتی تمامی مدل های سیستم از نوع دو ردیفه مسی همراه با پره های آلومینیومی است که در بعضی مدل ها قابلیت ارتقا تعداد ردیف کویل نیز امکان پذیر است. جهت استفاده از فن کویل های برند گلتی در سیستم های گرمایش و سرمایش به صورت همزمان قابلیت سفارش دستگاه به صورت دو کویل مجزا یا چهار لوله وجود دارد.

مزایا و امکانات فن کویل ایتالیایی گلتی

مزایا و امکانات فن کویل ایتالیایی گلتی

همه ی مدل های فن کویل گلتی مجهز به فن سانتریفوژ از جنس ABS با قابلیت کارکرد تا دمای ۹۵ درجه سانتی گراد و طراحی شده به صورت خاص توسط شرکت Ebm آلمان با بالانس دینامیکی و استاتیکی است. الکترو موتور سیستم های ذکر شده گلتی مجهز به لرزه گیر موتور بوده و به صورت کوپل مستقیم به پروانه وصل می‌شود تا از صدا و لرزش در میان برند های ایتالیایی و اروپایی دیگر به حداقل میزان برساند.

قابلیت استفاده از سنسور و فیلتر Bioxigen که اختراع کمپانی گلتی است به عنوان امکانات قابل ارتقا جهت افزایش کیفیت هوای محیط مورد نظر با حذف ویروس ها، ذرات گرد و غبار، باکتری ها، انواع بو های نامطبوع و میکروب ها می‌باشد.

بدنه سیستم های گلتی از ورق گالوانیزه ضخیم مجهز به عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی کلاس یک بوده که در برخی مدل ها ضخامت عایق به ۱۰ میلی متر و چگالی ۹۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌رسد.

انواع فن کویل ایتالیایی

انواع فن کویل ایتالیایی گلتی

فن کویل زمینی و سقفی گلتی: فن کویل زمینی گلتی در دو مدل FL و FU و فن کویل های سقفی در مدل FC در مدل های متنوع از ظرفیت ۵.۱ کیلو وات و هوادهی ۲۰ فوت مکعب در دقیقه تا ظرفیت ۱۱۰۰ فوت مکعب در دقیقه تولید و در بازار تهویه مطبوع عرضه می‌گردد. تمامی مدل های ذکر شده به گواهینامه Eurovent مجهز می‌باشند.

الکتروموتور های فن کویل های زمینی و سقفی گلتی در سه مدل عرضه می‌شوند:

  1. نوع سه دور
  2. نوع شش دور
  3. نوع EC: به موتور هایی که از آهنربا های ثابت در روتور و جهت کنترل جریان و ولتاژ از برد الکترونیکی استفاده می‌گردد.

فن کویل های گلتی ۶ دور از معدود سیستم های ۶ سرعته در ایران می‌باشند. این فن کویل ها به صورت افقی نیز قابلیت استفاده هستند. سیستم تختی یکی دیگر از مدل های فن کویل زمینی گلتی است که از لحاظ ظاهری کاملا منحصر به فرد بوده و قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی را نیز دارا است.

فن کویل کاستی

فن کویل کاستی گلتی در ۸ ظرفیت مختلف از ۳۰۰ الی ۱۵۰۰ فوت مکعب در دقیقه تولید و با استفاده از مرغوب ترین متریال اروپا تولید می‌شود. فن کویل های کاستی این برند مجهز به دو نوع الکترو موتور ۴ سرعته و اینورتر است. فن کویل ایتالیایی مدل سقفی کاستی مجهز به ریموت کنترل از راه دور و سنسور دما در قسمت مکش دستگاه است تا ظرفیت سیستم را به صورت اتوماتیک کنترل نماید.

فن کویل کانالی

فن کویل کانالی گلتی با فشار استاتیک بالا در ۱۴ ظرفیت متنوع از ۳۵۰ فوت مکعب در دقیقه تا ۲۳۵۰ فوت مکعب در دقیقه با قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی و امکان کانال های مدور فلکسی با تبدیل مخصوص در بازار تهویه مطبوع عرضه می‌گردد.

فن کویل دیواری

فن کویل دیواری گلتی در ۳ ظرفیت ۳۰۰ الی ۵۰۰ فوت مکعب در دقیقه با بدنه پلیمری ABS و طراحی منحصر به فرد این برند تولید می‌شود. فن کویل ایتالیایی گلتی مدل دیواری مجهز به کنترل از راه دور و سنسور دما در قسمت مکش دستگاه جهت ظرفیت و کارکرد محصول می‌باشد.

فن کویل دیواری این برند مجهز به برد الکترونیکی PID و دارای سیستم اینورتر جهت دور موتور متناسب با دمای تنظیمی مورد نیاز است. فیلتر های به کار رفته در سیستم دیواری از نوع پلیمری قابل شستشو با باز و بست آسان است. فن کویل دیواری گلتی مجهز به نمایشگر دما روی بدنه دستگاه و نمایشگر حالت عملکرد است. دمپر هوای سیستم مجهز به قابلیت تغییر زاویه با خروجی به صورت عمودی است.

مشاوره و فروش فن کویل ایتالیایی

مشاوره و فروش فن کویل ایتالیایی گلتی

جهت انتخاب نوع و محاسبه ظرفیت و خرید نهایی سیستم های برند گلتی با مشاورین مجموعه سرما مارکت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی سرما مارکت به صورت دقیق تمامی اطلاعات فنی و تصاویر دستگاه ها را با قیمتی به صرفه در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. شما می‌توانید خارج از محدوده مکانی و زمانی به راحتی و با آسان ترین روش خرید خود را انجام دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

مطالب مرتبط