فن کویل, مقالات

همه چیز درباره مشخصات و خرید فن کویل ایرانی

همه چیز درباره مشخصات و خرید فن کویل ایرانی

وب سایت سرما مارکت قصد دارد در مقاله ( همه چیز درباره مشخصات و خرید فن کویل ایرانی ) به شما اطلاعاتی ارائه کند تا بتوانید بهترین تصمیم خود را برای خرید تاسیسات سرمایشی بگیرید. با ما همراه باشید!

همه چیز درباره مشخصات و خرید فن کویل ایرانی در این مطلب برای شما به دقت بررسی می‌شود و اطلاعات مهمی در خصوص مشخصات فن کویل های ایرانی در برند های مختلف و همچنین نحوه عملکرد و روش خرید مستقیم و بدون واسطه این مدل به شما داده خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تا پایان این مطلب با ما در سرما مارکت همراه باشید.

همه چیز درباره مشخصات و خرید فن کویل ایرانی

به صورت کلی می‌توان گفت که فن کویل یک دستگاه مکمل در سیستم های تهویه مطبوع است که به شما کمک می‌کند تا کنترل دمای فضا های کوچک و معمولا با اهمیت را در دست بگیرید. ساختار فن کویل به هیچ وجه پیچیده نیست و از این اجزایی مشخص و محدود تشکیل شده است.

تمامی انواع فن کویل ها در ساختار خود دارای مبدل های حرارتی، خنک کننده و فن هستند که به شما کمک می‌کنند با توجه به دمای محیط و فصل مورد نظر، گرمای مورد نظر برای به تعادل رسیدن محیط کوچک مورد نظر را فراهم کنید.

فن کویل یک دستگاه مکمل در سیستم های تهویه مطبوع است که به شما کمک می‌کند تا کنترل دمای فضا های کوچک و معمولا با اهمیت را در دست بگیرید. ساختار فن کویل به هیچ وجه پیچیده نیست و از این اجزایی مشخص و محدود تشکیل شده است.

فن کویل ایرانی

به صورت کلی، واژه فن کویل به خودی خود، طیف بسیار وسیعی از محصولات و تولیدات را در سراسر جهان شامل می‌شود که همگی دارای کلیت ساختاری ذکر شده در قسمت بالای مطلب هستند. اما به صورت خاص و بر اساس هدف هر شرکت از تولید و بازار مصرف مورد نظر، ممکن است برای اقلیم ها و شرایط آب و هوایی گوناگون ظرفیت ها و مدل های مختلفی از فن کویل با قابلیت های متوع ارائه شود.

فن کویل ایرانی

در ایران نیز مانند کشور های اروپایی و آسیایی، شرکت های متعددی اقدام به تولید فن کویل در سال های اخیر کرده اند که برخی از آن ها نیز توانسته اند تا استاندارد های بسیار بالایی را در سطح بین المللی به بازار های جهانی ارائه کنند. فن کویل ایرانی نیز دقیقا مشابه ساختاری که در سایر تولیدات نقاط مختلف جهان وجود دارد، ساخته شده و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می‌شود. سابقه تولیدات شرکت ها و برند های ایرانی در این زمینه تا بیش از ۵۰ سال نیز می رسد و در کشور ما تولید فن کویل ایرانی امر جدیدی نیست.

در ایران نیز مانند کشور های اروپایی و آسیایی، شرکت های متعددی اقدام به تولید فن کویل در سال های اخیر کرده اند که برخی از آن ها نیز توانسته اند تا استاندارد های بسیار بالایی را در سطح بین المللی به بازار های جهانی ارائه کنند.

انواع فن کویل ایرانی

تنها موضوعی که باعث ایجاد تفاوت می شود این است که در کشور ما و با توجه به شرایط تحریمی، ممکن است مشکلاتی در تولید و مواد اولیه وجود داشته باشد که با تلاش تولید کنندگان این مشکلات نیز به چشم نمی آیند.

در کشور ما، فن کویل ایرانی به صورت به خصوص و ویژه ای اخیرا در دانشگاه ها و ادارات به کار گرفته شده است و توانسته است به نسبت مصرف انرژی خود، سطح مناسبی از بهره وری را به مصرف کنندگان ارائه دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص مکان های استفاده از انواع مختلف فن کویل های ایرانی بر اساس شکل نصب و همچنین مشخصات برخی از مدل ها و برند های این محصول برای شما صحبت کنیم.

انواع فن کویل ایرانی تولید شده در برند های مختلف

  1. فن کویل سقفی توکار

  2. فن کویل کانالی یا داکتی

  3. فن کویل های کاستی یکطرفه و چهارطرفه

  4. فن کویل دیواری

  5. فن کویل زمینی

انواع فن کویل ایرانی مناسب استفاده در چه نقاطی است؟

در ساختمان های مرتفع و برج ها، فن کویل ها معمولا به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از یک سیکل لوله به یکدیگر متصل می‌شوند. در ساختمان های تجاری و مسکونی متوسط و یا کوچک نیز فن کویل معمولا به صورت توکار در سقف و یا به صورت ساده بر روی کف نصب شده و به شما کمک می کنند تا کنترل دما و گرمایش محیط را در اختیار داشته باشید. کلاس های درس، هتل ها، هتل آپارتمان ها نیز از دیگر مناطقی هستند که فن کویل ایرانی در طول سال های اخیر در آن ها به کار برده شده و بازدهی مناسبی نیز داشته است.

 قابلیت های انواع مختلف فن کویل ایرانی

با توجه به گستردگی انواع مختلف این دستگاه و تنوع در مدل ها، محصولات و برند ها، سعی داریم تا ویژگی های بارز برخی از انواع فن کویل های ایرانی را برای شما بیان کنیم. ضمن اینکه لازم است بدانید که تمامی مدل های بیان شده در این قسمت از مطلب در تمامی برند های ایرانی در فروشگاه سرما مارکت و به صورت مستقیم قابل خرید است. روش خرید مستقیم در انتهای مطلب بیان شده است.

  • فن کویل یکتا تهویه اروند ۱۰۰۰ سقفی توکار:

این نوع از فن کویل به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مانند فن یکپارچه گالوانیزه بسیار کم صدا، ترموستات دیجیتال و فیلتر کربنی به صورت سفارشی یکی از برترین تولیدات فن کویل یکتا تهویه اروند است.

فن کویل یکتا تهویه اروند به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مانند فن یکپارچه گالوانیزه بسیار کم صدا، ترموستات دیجیتال و فیلتر کربنی به صورت سفارشی یکی از برترین تولیدات فن کویل یکتا تهویه اروند است.

فن کویل یکتا تهویه اروند

  • فن کویل داکتی ۶۰ سرما آفرین:

HC-PLN06042 یکی از مدل های برتر تولید شده توسط شرکت ایرانی سرما آفرین است که با دبی هوای ۶۰۰ و همچنین برق ورودی V 50 HZ 220 و ابعاد ۱۱۵۶ عرض ۲۶۷ ارتفاع ۵۱۱ عمق بر حسب میلی متر، یکی از نمونه های مناسب فن کویل ایرانی برای برند سرما آفرین است.

فن کویل سرما آفرین یکی از مدل های برتر تولید شده توسط شرکت ایرانی سرما آفرین است که با دبی هوای ۶۰۰ و همچنین برق ورودی V 50 HZ 220 و ابعاد ۱۱۵۶ عرض ۲۶۷ ارتفاع ۵۱۱ عمق بر حسب میلی متر، یکی از نمونه های مناسب فن کویل ایرانی برای برند سرما آفرین است.

فن کویل سرما آفرین

  • فن کویل کاستی چهار طرفه ۱۲۰۰ مهر اصل:

این نوع از فن کویل ایرانی با دارا بودن ظرفیت ۱۲۰۰ CFM و کنترل از راه دور یک مدل جدید و البته با ظرفیت بالا به حساب می‌آید. ظرفیت سرمایش ۱۰٫۸ KW و ظرفیت گرمایش ۱۶٫۴۷ KW باعث شده است تا این دستگاه یکی از قدرتمند ترین تولیدات شرکت ایرانی مهر اصل باشد.

 

فن کویل مهراصل با دارا بودن ظرفیت ۱۲۰۰ CFM و کنترل از راه دور یک مدل جدید و البته با ظرفیت بالا به حساب می‌آید.

فن کویل مهراصل

  • فن کویل زمینی ۸۰۰ آذر نسیم:

مدل ANDF-1400 با ظرفیت ۸۰۰CFM یک گزینه مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی است که توسط شرکت آذر نسیم تولید شده است. از ویژگی های و مشخصات مهم این نوع از فن کویل ایرانی می‌توان به خروجی درین دو طرفه، کویل سه ردیفه، زاویه پرتاب ۴۵ درجه خروجی هوا، نصب سریع و کویل با تراکم ۱۲ پره در اینچ اشاره کرد.

فن کویل اذرنسیم یک گزینه مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی است که توسط شرکت آذر نسیم تولید شده است.

فن کویل اذرنسیم

خرید مستقیم و بدون واسطه فن کویل ایرانی

شما می‌توانید برای خرید انواع ذکر شده در بالا و بیش از ده ها نوع دیگر از انواع فن کویل های ایرانی تولید شده در برند های مختلف، با ما در سرمامارکت تماس بگیرید. قیمت و سایر مشخصات نیز در این فرآیند به شما ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط