اسپلیت, مقالات

اسپلیت سامسونگ با کیفیت تر از آنچه شنیده اید!

اسپلیت سامسونگ برترین برند اسپلیت

از آنجایی که همواره هدف فروشگاه اینترنتی سرما مارکت ارائه خدمات مطلوب و اسپلیت سامسونگ با کیفیت به کاربران و مشتریان محترم خود می‌باشد، قصد داریم با بالابردن اطلاعات شما مربوط به محصولات تهویه مطبوع شما را در خرید نهایی یک دستگاه راهنمایی کنیم. در این مقاله به توضیح و بررسی اسپلیت سامسونگ که امروزه به یکی از پرفروش ترین و معتبر ترین دستگاه اسپلیت در سراسر دنیا تبدیل شده است می‌پردازیم. برند سامسونگ توانسته با تولید طیف وسیعی از انواع کولر ها سهم خوبی از بازار تهویه مطبوع را به خود اختصاص دهد. این برند به یکی از قابل اعتماد ترین برند ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مطلب دنبال کنید.

اسپلیت سامسونگ چیست؟

اسپلیت یا کولرگازی سامسونگ چیست؟

به طور کلی اسپلیت ها از جمله دستگاه های تهویه مطبوعی هستند که در فصل گرما طرفداران بیشتری دارند. این محصولات این قابلیت را دارند تا جریان هوای سرد را در محیط منتشر کرده و سبب تغییر فضای گرم و کلافه کننده اتاق به محیطی سرد و مطلوب شود. کولرگازی ها در برند های مختلفی تولید می‌شود که می‌توان به برند: سامسونگ، مدیا، اکسترا ایر، گرین و… اشاره کرد. این دستگاه ها امروزه اکثرا در مدل های اینورتر (کم مصرف) به بازار عرضه می‌گردد. تفاوت این مدل ها با مدل معمولی تبدیل جریان AC به DC است.

بررسی اسپلیت سامسونگ

کولر گازی های سامسونگ به دلیل داشتن سه ویژگی سیستم تهویه هوا، اکو و سازگاری با محیط زیست همواره در دنیا مشهور و معتبر می‌باشند. کمپانی سامسونگ این دستگاه ها را به گونه ای طراحی کرده است که با بهره مندی از کمترین قدرت آب، هوای بیشتری را در خود نگه دارد. قطعات به کار رفته در اسپلیت های سامسونگ از نوع قابل بازیافت است که این ویژگی یکی از مهم ترین امتیازات برند سامسونگ محسوب می‌شود.

اسپلیت این برند دارای تکنولوژی S-plasma است که خود شرکت آن را پزشک باکتری معرفی کرده است. یکی از موارد اصلی این تکنولوژی تولید هیدروژن و اکسیژن تولید کرده و با ذرات مضر معلق در هوا مانند رادیکال هیدروکسید، باکتری ها و ویروس ها ترکیب شده و آن ها را به بخار آب بدون ضرر تبدیل می‌کند.

میزان تاثیر گذاری در خنک کنندگی محیط

تمامی دستگاه های تهویه هوا قادرند تا میزانی عمل خنک کنندگی را انجام دهند اما جهت خنک کنندگی بیشتر و با قدرت نیازمند بعضی از ویژگی ها می‌باشد که محصولات سامسونگ از آن بهره برده اند.

حالت توربو

  1. حداکثر خنک کنندگی (حالت turbo):

  2. این قابلیت سبب خنک کنندگی سریع و فوری می‌شود. در زمان هایی که قصد تهویه سریع محیط را داشته باشیم می‌توان با فعال کردن حالت توربو این امکان را فراهم سازیم که فن کمپرسور با بیشترین توان خود در ۳۰ دقیقه جهت خنک کردن حرکت کند. حالت توربو در اسپلیت ها حدودا ۱۵ درصد سریع تر از سایر سیستم ها عمل می‌کند.
  3. خنک کنندگی لحظه ای :

  4. کولر گازی دو تکه سامسونگ (اسپلیت) هوا را سریعا در تمامی نقاط توزیع کرده و سبب خنک کنندگی مطلوب می‌گردد. این دستگاه دمای موجود را به طور دقیق چک کرده و آن را برای ایجاد فضایی دلپذیر تنظیم می‌کند. این قابلیت در واقع رطوبت و درجه را اندازه گیری کرده و محاسبه می‌کند چه مقدار رطوبت و اتمسفر نیاز است تا به درجه مطلوب برسد. این ویژگی با قرار دادن اسپلیت در حالت اتوماتیک صورت می‌گیرد و همچنین سبب کاهش مصرف برق نیز می‌شود.

طراحی و کیفیت ساخت اسپلیت سامسونگ با کیفیت

در حال حاضر شرکت سامسونگ تولید اسپلیت های پنجره ای و ایستاده خود را متوقف کرده  و تمامی تمرکز خود را معطوف تولید اسپلیت دیواری های با کیفیت کرده است. از این رو طراحی این دستگاه ها با وسواس بسیار صورت می‌گیرد و باعث شده کیفیت محصول به طور قابل توجهی پیشرفت داشته باشد. سامسونگ اسپلیت های خود را در طرح های مختلف max,good,mirage,crystal و در ظرفیت های متنوع ۱۰۰۰۰، ۱۳۰۰۰، ۱۹۰۰۰، ۲۵۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ btu/hr تولید می‌کند. این دستگاه ها از رده بندی BEE برخوردار هستند.

مزایای اسپلیت سامسونگ

مصرف برق پایین یکی از مهم ترین معیار های اسپلیت سامسونگ با کیفیت

از آنجایی که در صنعت تهویه مطبوع برند های متفاوتی مشغول تولید اسپلیت ها هستند، سامسونگ به دلیل رقابت و کسب رتبه بالاتر در مقایسه با رقیبان خود اقدام به تولید سیستم هایی با مصرف برق  پایین کرده است. البته اگر اسپلیت را در حالت توربو خود قرار دهید به دلیل آنکه با بالاترین قدرت خود شروع به کار می‌کند میزان مصرف برق تفاوت چندانی با سایر مدل ها ندارد؛ اما این را در نظر داشته باشید هنگام مقایسه میزان مصرف انرژی باید دستگاه را در حالت کارکرد متوسط خود بررسی کرد. همچنین یک ویژگی دیگر از کولرگازی های سامسونگ می‌توان به سیستم تثبیت کننده ولتاژ توکار آن اشاره کرد. از این رو دیگر نیازی به نصب جعبه  هایی که همراه با کولرگازی ها نصب می‌شود نیست.

اسپلیت و کولر گازی های سامسونگ مجهز به یک کمپرسور که دارای تکنولوژی in-house که آن را  UTR plus می‌خواند است. این کمپرسور قادر است دما را به سرعت کاهش دهد. حتی در مواقعی که دمای محیط بیرون سرد باشد کمپرسور دستگاه مجهز به یک موتور نیروی پیچشی است که این نیرو را جهت کاهش ولتاژ افزایش می‌دهد.

اسپلیت سامسونگ

تمیز کاری آسان اسپلیت سامسونگ

بر خلاف فیلتر های مرسوم گذشته که دسترسی به آن ها اغلب بسیار دشوار بود، فیلتر آسان کولرگازی سامسونگ در خارج و بالای دستگاه قرار گرفته است. در نتیجه، کاربر قادر است به راحتی آن را خارج کرده و تمیز کند. این فیلتر به دلیل داشتن پوشش ضدباکتری گرد و خاک، آلاینده های خطرناک موجود در هوای محیط و دیگر عوامل آلرژی زا را نیز فیلتر می‌کند. این اسپلیت ها به قابلیت نصب و راه اندازی هوشمند مجهز است که قابلیت تشخیص عیب خودکار را دارد. این امر به شما کمک می‌کند هنگام نصب دستگاه توسط مهندسین سرویس از لحاظ بررسی ارتباط موثر با پنل بیرونی، جریان مبرد و یکپارچگی لوله هوا اطمینان داشته باشید.

کولر گازی اسپلیت های سامسونگ مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی با اعداد سایز بزرگ که به راحتی خوانده می‌شود، می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی سرما مارکت تمامی محصولات این برند درج شده است و شما می‌توانید به راحتی مشخصات فنی آن هارا بررسی کرده و اقدام به خرید نهایی کنید.

مطالب مرتبط