فن کویل, مقالات

چرا فن کویل یکتا تهویه اروند؟

چرا فن کویل یکتا تهویه اروند

این روزها  همه می پرسند که چرا فن کویل یکتا تهویه اروند؟ از آنجایی که امروزه یکی از دغدغه های بشر تامین رفاه و سلامت خود می‌باشد استفاده از سیستم های تهویه مطبوع جهت ایجاد دما و هوایی مطلوب بسیار رایج شده، از این رو قصد داریم در این مقاله به یکی از برند های معتبر و پر فروش این بازار بپردازیم. برند یکتا تهویه اروند یکی از بهترین برندهای ایرانی می باشد که توانسته است سیستم های بسیار پیشرفته و باکیفیتی را طراحی و تولید نماید.

فن کویل یکتا تهویه اروند توانسته با بهره مندی از بعضی مزیت های ویژه و پر کاربرد جایگاه معتبری در بین سایر رقیبان اروپایی خود به دست آورد. این فن کویل زمینی ها، فن کویل سقفی توکار  و . . کیفیت بالا و قیمتی مناسب دارند به همین علت توجه بسیاری از سازندگان و مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

معرفی فن کویل یکتا تهویه اروند

معرفی کلی فن کویل یکتا تهویه اروند

فن کویل یکتا تهویه جزء پرفروش ترین نوع فن کویل ها است، از این رو در این مقاله  از سرما مارکت سعی شده است اطلاعاتی راجب ویژگی و مشخصات فن کویل یکتا تهویه اروند مطرح شود و نکاتی که جهت خرید این محصول لازم است در اختیار شما قرار داده شود.

فن کویل های متنوعی با برند ها و مدل های مختلف در سراسر دنیا به فزوش می‌رسند. این سری محصولات با توجه به کارایی دارند به صورت ویژه در صنعت و تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فن کویل های یکتا تهویه اروند سیستم های ویژه ای که از فن و مبدل سرمایشی و گرمایشی تشکیل شده است، سطح آن ها با نظر به نوع مبدلی که در دستگاه به کار رفته است گرم و سرد است و هنگامی که از آن استفاده می‌کنیم هوای موجود در محیط با سطح فن کویل برخورد می‌کند یا گرمای خود را از دست داده یا گرمای آن را جذب می‌کند.

به این صورت تغییرات لازم در دمای هوا ایجاد خواهد شد. اگرچه این فرایند آسان است اما کیفیت مواد اولیه ی آن می‌تواند به طور قابل ملاحظه ای در کارایی سیستم های تهویه مطبوع اثر گذار باشد.

چرا فن کویل یکتا تهویه اروند؟

فن کویل یکتا تهویه اروند با داشتن برخی ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری را به دست آورد. در ادامه به مشخصات این سیستم ها اشاره کرده ایم.

مزیت فن کویل یکتا تهویه اروند

این فن کویل ها در مدل های مختلف دیواری، زمینی، کاستی، کانالی و سقفی در بازار موجود است. فن کویل یکتا تهویه اروند قابلیت استفاده در پروژه های اداری، مسکونی و سایر مکان ها را دارد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید ظرفیت مورد نیاز را بر حسب متراژ مکان انتخاب کنید. اگر در انتخاب ظرفیت محصول نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره دارید می‌توانید با شماره های درج شده در سایت سرما مارکت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را توسط همکاران مجرب دریافت کنید.

از جمله مهم ترین ویژگی فن کویل یکتا تهویه اروند می‌توان به قابلیت نصب فیلتر های کربنی اشاره کرد، این قابلیت سبب شده تا بتوان از این سیستم ها در رستوران ها و آزمایشگاه ها نیز استفاده شود زیرا این نوع فیلتر قادر است به طور کامل دود موجود در فضا را تخلیه کرده و سبب بهبود هوای محیط شود. فن کویل ها با دارا بودن کیفیت بالا و سایر امتیاز های کسب شده با سایر فن کویل های ساخته شده توسط کشور های خارجی در رقابت است.

ساختار ظاهری شیک و زیبای دستگاه باعث شده است که نه تنها به دکوراسیون  و طراحی داخلی فضا آسیبی نمی‌رساند، بلکه به زیبایی محیطی که در آن نصب می‌شود می افزاید. بدنه فن کویل یکتا تهویه اروند مقاوم در برابر صدمات است و همین امر باعث حفاظت دستگاه از ضربات فیزیکی می‌شود.

مشخصات فن کویل یکتا تهویه اروند

مشخصات فن کویل یکتا تهویه اروند چیست؟

اگر فن کویل های این برند را انتخاب کنید، با صدای کمتری مواجه خواهید شد زیرا فن های به کار رفته در آن از جنس گالوانیزه است و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند. از مهم ترین مشخصات این محصول می‌توان به قابل شستشو بودن فیلتر های موجود در آن اشاره کرد.

شبکه های توری موجود در فن کویل یکتا تهویه اروند از جنس پلی اتیلن است به همین دلیل کارایی بالا دارد. چناچنه برای پروژه مورد نظر خود به دنبال یک محصول با کیفیت  و در عین حال مقرون به صرفه هستید، می‌توانید این دستگاه ها را انتخاب کنید.

معمولا مشکلات مربوط به خرابی محصولات به ندرت گزارش داده می‌شود، اگر الگوهای خاص در استفاده آن ها در نظر گرفته شده باشد، دستگاه طول عمر بالایی خواهد داشت. از آن جایی که این فن کویل ها داخل کشور تولید می‌شوند قطعات به راحتی در دسترس هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توان به آسانی آن را حل کرد.

نکاتی که هنگام خرید فن کویل یکتا تهویه اروند باید بدانیم

جالب است به این نکته توجه کنید که ترموستات های به کار رفته در بعضی مدل های فن کویل یکتا تهویه اروند دیجیتالی بوده و قابلیت کنترل از راه دور را دارد، به همین دلیل در زمان سفارش می‌توانید در صورت نیاز این مدل از محصول را انتخاب کنید.

از دیگر مزیت های استفاده از فن کویل های یکتا تهویه می‌توان به گزینه ی سنسور اشاره کرد به میزان اتلاف انرژی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می‌دهد. شما به آسانی می‌توانید با تنظیم دور موتور میزان مصرف آن را تحت کنترل داشته باشید، وجود این سری از ویژگی ها در فن کویل یکتا تهویه اروند آن ها را از سایر مدل ها متمایز کرده است.

بی شک پیشرفت تکنولوژی و علم، باعث شده تا زندگی راحت تری داشته باشیم. در خرید نهایی محصولات یکتا تهویه اروند به اصل بودن آن موارد یاد شده توجه فرمایید. محصولات تقلبی نه تنها کارایی مطلوبی نخواهند داشت بلکه امکان دارد به دلیل خرابی های بی مورد و زود هنگام آن ها متحمل پرداخت هزینه های بسیاری شوید. جهت تهویه فن کویل های با کیفیت لازم است شرکت های تولیدی مطمئن را انتخاب کنید. دارا بودن گارانتی محصولات به گونه ای ضامن کیفیت آن ها می باشد اما باید بررسی های لازم را نیز انجام دهید.

مطالب مرتبط