اسپلیت, مقالات

آشنایی با اسپلیت سامسونگ

آشنایی با اسپلیت سامسونگ

آشنایی با اسپلیت سامسونگ با به دست آوردن موفقیت های بسیار چشم گیری در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع، الکترونیک و همین طور لوازم خانگی توانسته است که در بین ۱۰ شرکت بزرگ و معتبر جهانی قرار بگیرد.

شرکت سامسونگ با به کار گیری نیرو های بسیار با استعداد، طراحی های بسیار هوشمندانه و منحصر به فرد و با عرضه کردن خدمات عالی توانسته است که در بازار جهانی سهم به سزایی را در قسمت الکترونیک ، محصولات دیجیتال و تهویه مطبوع مخصوصا در زمینه تولید کولر گازی و اس‍پلیت را به خود اختصاص دهد. با سرما مارکت همراه باشید.

اسپلیت سامسونگ

آشنایی با اسپلیت سامسونگ

اسپلیت سامسونگ ساخت شرکت سامسونگ با دارا بودن طراحی بسیار زیبا، منحصر به فرد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همین طور با داشتن ضمانت به یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران تبدیل شده است و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. این کولر گازی ها در سرما مارکت دارای گارانتی اصلی می باشند.

کولر گازی و اسپلیت‌ سامسونگ در مدل های مختلفی مانند دیواری، ایستاده، داکتی، پنجره ای و پرتابل تولید شده است و این مدل ها با نام های گوناگونی مانند گود، گود وان، بوراکای، مکس، مکس ۳۰ و . . . و در ظرفیت های مختلفی در بازار سیستم تهویه مطبوع عرضه گردیده است.

اسپلیت دیواری سامسونگ

طرز کار اسپلیت سامسونگ:

اسپلیت های شرکت سامسونگ از با کیفیت ترین اسپلیت های دنیا هستند. اسپلیت سامسونگ دارای دو قسمت اصلی اواپراتور و کمپرسور  هستند که اواپراتور در داخل ساختمان و کمپرسور در خارج از ساختمان نصب می شود. این دستگاه ها دارای دو نوع عملکرد سرمایش و یا سرمایش و گرمایش هستند و کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از بین این سیستم ها بهترین گزینه را انتخاب کنند.

برای انتخاب کولر گازی باید به متراژی که دستگاه در آن نصب می شود توجه کرد و چنان چه در ساختمانی چندین فضا برای تهویه وجود دارد می توانیم از دستگاه هایی استفاده کنیم که می توانند به صورت هم زمان هوای چندین محیط را تهویه کنند. روش کار این دستگاه ها به این صورت است که در ابتدا گاز مبرد در کمپرسور خنک می شود و کندانسور این گاز را مکش می کند و سپس به سمت اواپراتور فرستاده می شود.

اواپراتور

اواپراتور گرمای محیط را جذب می کند و گاز مبرد را تبدیل به مایع می کند و به کمپرسور می فرستد و کمپرسور گرمای مایع را دریافت می کند و آن را خنک  و تبدیل به گاز می کند و این روند در دستگاه بارها و بارها تکرار می شودو به این ترتیب تهویه هوا صورت می گیرد. اسپلیت دیواری سامسونگ در دو مدل معمولی و اینورتر تولید شده اند. سیستم اینورتر این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که این دستگاه ها می توانند در مدت زمان بسیار کمی حجم  زیادی از هوا را جذب کند.

در داخل این سیستم ها تیغه های اضافی وجود دارد و هوایی که وارد دستگاه می شود را فیلتر می کنند. دریچه دستگاه هایی که اینورتر هستند با زاویه بیشتری باز و بسته می شوند و حجم هوای بیشتری را منتقل می کند و در نهایت فاصله های بیشتری را در محیط خنک می کند.

استفاده از این دستگاه ها از لحاظ استفاده از انرژی بسیار مقرون به صرفه می باشد و همین طور میزان راندمان دستگاه بالا است و باعث کاهش هزینه ها می شود و یکی دیگر از مزیت دستگاه های اینورتر دار از بین بردن میکروب ها، مواد آلرژی زا و ذرات بسیار ریز گرد و غبار است و این قابلیت به علت دارار بودن دو فیلتر پیوسته که در این سیستم ها می باشد.

روش کار اسپلیت سامسونگ

آشنایی با اسپلیت سامسونگ – ویژگی ها

یکی از اسپلیت های پر مصرف شرکت سامسونگ مدل ایستاده آن می باشد.

    • اسپلیت ایستاده دارای سیستم میکروب زدایی پنج مرحله ای است و دارای عملکرد سرم و گرم می باشد.
    • در این سیستم ها فیلتر های Full HD به کار رفته است که می تواند در حدود ۶۰ در صد از باکتری ها و گرد و غباری که در محیط وجود دارد را جذب کند و آن ها را از بین ببرد.
    • این دستگاه ها مجهز به Auto Shutter است که باعث می شود دریچه خروجی هوا به صورت خود کار باز و بسته شود و در زمانی که کولر روشن است دریچه ها کاملا باز می شوند و وباعث می شود که گرد و غبار ها وارد محیط نشوند.
    • در اسپلیت سامسونگ مدل ایستاده تیغه های ضد خوردگی و زنگ زدگی وجود دارد و این تیغه ها مانع از رشد و جمع شدن باکتری ها می شوند و عمر کولر گازی زیاد تر می شود.
    • دارای قابلیت کارکرد تا دمای ۴۶ درجه سانتی گراد، بنابراین برای مناطق حاره ای و معتدل انتخاب مناسبی می باشند.
    • مجهز به جهت دهنده باد خروجی بالا و پایین به صورت اتوماتیک
    • دارای نمایشگر لمسی و همین طور تایمر ۲۴ ساعته

اسپلیت ایستاده سامسونگ

اسپلیت دیواری سامسونگ:

اسپلیت های سامسونگ مدل دیواری دارای تنوع زیادی است و در انواع مدل های کم مصرف و معمولی به بازار تهویه ارائه می شود . این دستگاه ها ساخت کشور کره می باشند و ویژگی های آن به شرح زیر می باشد: دارای ویژگی های زیر هستند:

  • این اسپلیت ها در مدل های بوراکای، گود وان، بتر، گود و ویند فری به بازار تهویه مطبوع عرضه شده است.
  • عملکرد این دستگاه ها به صورت سرمایش و گرمایش و یا صرفا سرمایش می باشد.
  •  فیلتر هوای Full HD که در این دستگاه ها به کار رفته است از ورود ذرات ریز گرد و غبار و مواد آلرژی زا به محیط جلوگیری می کند و همین طور فیلتر های سه گانه باعث می شود که کیفیت هوا بیشتر شود و این فیلتر ها دارای قابلیت شست و شو هستند.
  • مدل گود این اسپلیت ها دارای طراحی سه وجهی است که با دارا بودن فن بزرگتر باعث جا به جایی هوای بیشتری می شود.
  • مجهز به سیستم های Step Cooling 2 و Single User Mode که در مصرف برق صرفه جویی می کند.
  • برخی از مدل های اسپلیت سامسونگ مجهز به سیستم سرمایش سریع می باشد.
  • مجهز به سیستم شروع مجدد به صورت اتوماتیک
  • دارای کمپرسورUTR و برخی از مدل ها دارای قابلیت کار تا دمای ۵۴ درجه سانتی گراد هستند و می توان در مناطق معتدل از آن ها استفاده نمود.
  • مجهز به سیستمی هستند که بیشتر ویروس های موجود در هوا را با استفاده از تکنولوژی VIRUS DOCTOR از بین می برد.

 

اسپلیت سامسونگ

‫0/5 ‫(0 نظر)

مطالب مرتبط