فن کویل, مقالات

بررسی فن کویل یکتا تهویه اروند

بررسی فن کویل یکتا تهویه اروند

بررسی فن کویل یکتا تهویه اروند یکی از موضوعاتی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. شرکت یکتا تهویه اروند سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز نمود. این شرکت کارخانه ی خود را در محدوده شهرک صنعتی زواره ای در حوالی رباط کریم راه اندازی نمود، پس از اینکه این مجموعه گسترش پیدا کرد برای افزایش فضای کاری و رفاهی کارخانه ای جدید در شهرک صنعتی شمس اباد افتتاح نمود.

شرکت یکتا تهویه اروند با انجام تست های مرتبط به ایمنی فن کویل در یکی از پیشرفته ترین ازمایشگاه های ایران با موفقیت به انجام رسیده و دارای گواهینامه مجوز صادرات به کشور های اروپایی را نیز دریافت کرده است.

گزینه های Electric strength,leakage current,marking,heating  شامل تستی که انجام شده است میباشند.

به علاوه تست های صدا فن کویل تهویه با موفقیت در پیشرفته ترین اتاق اکوستیک ایران به انجام رسیده و شرکت یکتا تهویه در مقابل با سایر رقبای داخلی به عنوان  بی صدا ترین فن کویل شناخته شده است. با سرما مارکت همراه باشید.

هریک از دستگاه های تهویه دارای مشخصات فنی می باشند که بعضی از آن ها عبارت اند از:

قابل رقابت بودن فن کویل یکتا تهویه اروند با سایر فن کویل ها و دستگاه های اروپایی

در این فن کویل ها فن یکپارچه الومینیومی که ایجاد صدای بسیار پایینی دارد استفاده شده است

فن کویل تهویه دارای ریموت کنترل (در صورت درخواست و  سفارش مشتری) می باشد،همچنین در این فن کویل ها از ترموستات دیجیتال استفاده شده است

مشخصات و بررسی فن کویل یکتا تهویه اروند

دارای فیلتر الیاف پلاستیک pp با قابلیت غبار زدایی بالا در فن کویل یکتا تهویه یکی از مهم ترین امتیازات این دستگاه می باشد.فن کویل ها بسیار کم صدا بوده و با فن دارای ۳ دور قابل تنظیم میباشند.فن کویل کاست چهارطرفه یکتا تهویه ۲ یا ۴ لوله ورود و خروج اب دارد.

استفاده کردن از کلکتور یکپارچه خاص با استحکام بالا در فن کویل ها و همچنین استفاده از فن یکپارچه گالوانیزه با میزان صدای بسیار کم فن کویل یکتاتهویه را قابل مقایسه و رقابت با فن کویل های اروپایی کرده است.از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به طراحی دقیق و زیبا با حذف گوشه های تیز ان اشاره کرد.فن کویل یکتا تهویه طرح صبا دارای ترموستات دیجیتال و ریموت کنترل در صورت سفارش و خواست مشتری می باشد.

فن کویل یکتا تهویه اروند در سه دسته فن کویل سقفی توکار، فن کویل سقفی توکار با پلنیوم و سقفی همراه با دمپر هوای خروجی و کابینت در بازار تهویه مطبوع موجود می باشد.این داکت ها شامل کویل موج دار سینوسی با راندمان انتقال حرارت بالا و افت فشار پایین هستند.

مطالب مرتبط