مقالات

نمایندگی فن کویل گرین

سرما مارکت به عنوان نمایندگی فن کویل گرین تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان عزیز این مرکز تخصصی به کار گرفته است. انواع سیستم های تهویه مطبوع گرین با توجه به راندمان و کیفیت بالای آنها، با استقبال کم نظیر کاربران مواجه شده اند. همین امر شرکت های بسیاری را بر آن داشت تا فعالیت خود را به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات این برند، آغاز کنند.

اما توجه داشته باشید که با وجود گستردگی و تنوع مراکز فروش محصولات این برند، به سادگی نمی توان به هر مرکزی اعتماد کرد. از این رو برای خرید محصولات باکیفیت و اصل گرین، باید به مراکز مجاز و معتبر فروش این محصولات مراجعه نمایید. سرما مارکت با خدمات ارزنده خود، بهترین گزینه پیش روی شما در این موارد است. لازم به ذکر است که با توجه به این نکته که امروزه بسیاری از خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود، این مرکز نیز امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

فن کویل چیست؟

فن کویل از سیستم های تهویه هوای مطبوع به شمار می رود. این سیستم از دو قسمت کویل و فن تشکیل می شود. از این رو می توان گفت فن کویل ابزاری است که فن و مبدل حرارتی را شامل می شود. فن کویل با کمک آب گرم و سرد از چیلر و دیگ های مرکزی تغذیه می کند. فن کویل ها برای آنکه بتوانند انرژی تولید شده را به محیط عرضه کنند، از دو لوله گرم و سرد استفاده می کنند.

انواع فن کویل گرین

فن کویل های عرضه شده در نمایندگی فن کویل گرین به شرح زیر می باشند:

  • فن کویل کاستی یک طرفه گرین
  • فن کویل کاستی چهار طرفه گرین
  • فن کویل زمینی گرین
  • فن کویل سقفی گرین
  • فن کویل دیواری گرین
  • فن کویل کانالی گرین
  • فن کویل سقفی توکار گرین

با مراجعه به این مرکز که نمایندگی فن کویل ساران را نیز بر عهده دارد می توانید با انواع این فن ها و مفاهیم هر کدام از آنها آشنا شوید.

کاربردهای فن کویل گرین

فن کویل ها به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های سیستم تهویه مطبوع به شمار می روند. این فن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و در منازل مسکونی، اداری، اقامتی، تجاری و بیمارستانی کاربرد دارند. فن کویل ها به عنوان دستگاه هایی که هوای سرد و گرم را توزیع می کنند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی مهم فن کویل های گرین می توان به استفاده از این محصولات در کنار چیلرها اشاره کرد.

ویژگی ها و مشخصات فن کویل گرین

ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد فن کویل های  برند گرین، این کالا را به محصولی با تقاضای بالا در میان کاربران تبدیل نموده است. به همین دلیل خریداران بسیاری برای خرید این فن ها به نمایندگی فن کویل گرین مراجعه می کنند.

برخی از مهم ترین ویژگی هایفن کویل های این برند عبارتند از:

  • امکان تنظیم در حالت های گوناگون
  • زمان بندی مناسب برای روشن و خاموش شدن
  • کارکرد بی صدا به هنگام خواب
  • برخورداری از فیلتر قابل شستشو
  • قرارگیری در سرعت های مختلف
  • استارت اتوماتیک
  • برخورداری از شیر هواگیری دستی و پانیوم
  • عملکرد کاملاً بهداشتی
  • عملکرد کپک زدایی و ضد قارچ

خرید فن کویل گرین

در انتخاب و خرید فن کویل برند گرین باید به ابعاد، ظرفیت و محل نصب این دستگاه توجه داشته باشید. چرا که فن کویل هایدر انواع متنوع و با ظرفیت های مختلف تولید می شوند. به همین علت شما باید پیش از خرید این فن ها، به متراژ و کاربری محیط توجه کنید. همین توجه موجب می شود تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

در مرحله بعدی باید نوع فن، فشار کار، کویل، حجم هوادهی، برند الکتروموتور و میزان صدا دهی دستگاه نیز بررسی شود. شما می توانید برای اطلاع از مشخصات فنی انواع این دستگاه ها و استعلام قیمت این محصولات، به محل و یا سایت فروش نمایندگی فن کویل گرین مراجعه نمایید.

قیمت فن کویل گرین

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت انواع سیستم تهویه مطبوع از جمله فن کویل ها تأثیر می گذارند. به عنوان مهم ترین عامل تعیین قیمت این محصولات می توان به برند تولید کننده این فن ها اشاره کرد. برندهای معتبر به دلیل استفاده از متریال مرغوب و همچنین ساخت این دستگاه ها با توجه به استانداردهای بین المللی، این محصولات را با هزینه بالایی تولید کرده و در نتیجه، با قیمت نسبتاً بالاتری نیز به فروش می رسانند. البته کیفیت و کارکرد مناسب این دستگاه ها، توجیه مناسبی برای این قیمت ها خواهد بود.

در این میان، نوسانات بازار ارز نیز بر قیمت این محصولات تأثیر می گذارند. چرا که برخی از محصولات و قطعات به کار رفته در تولید این فن ها، وارداتی هستند. عامل دیگری که در تعیین قیمت انواع فن کویل ها به ایفای نقش می پردازد، فروشگاه عرضه این محصولات است. برخی از این فروشگاه ها، محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. در مقابل، نمایندگی فن کویل گرین محصولات خود را با قیمت رقابتی به مشتریان عرضه می کند. به همین دلیل نمی توان برای این محصولات قیمت ثابتی در نظر گرفت.

نوع و ابعاد فن ها نیز در قیمت گذاری این تجهیزات نقش مهمی دارند. به این معنا که فن ها با توجه به ابعاد و نوع کاربری آنها، قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال قیمت فن های سقفی با نوع زمینی این فن ها متفاوت است.

با توجه به این گفته ها، برای خرید فن کویل های برند گرین با قیمت مناسب می توانید به مراکز تخصصی و نمایندگی های مجاز فروش این محصولات مانند فروشگاه تخصصی سرما مارکت، مراجعه کنید. این مرکز محصولات با کیفیت را با قیمت منصفانه به فروش می رساند.

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی سرما مارکت به عنوان مرکز تخصصی فروش و خدمات پس از فروش فن کویل های گرین مشغول فعالیت است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت سرما مارکت، از کلیه محصولات موجود در این نمایندگی بازدید نمایید. علاوه بر این، کارشناسان باتجربه سرما مارکت با ارائه مشاوره رایگان، به شما کمک می کنند تا به سادگی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

ضمناً قیمت های رقابتی سرما مارکت، خیال شما را از خرید محصول باکیفیت به قیمت مناسب راحت خواهد کرد. شما با مراجعه به سایت فروش سرما مارکت و مقایسه قیمت ها می توانید از این مسئله مطمئن شوید. در کنار موارد ذکر شده، امکان خرید آنلاین از سرما مارکت به عنوان نمایندگی فن کویل گرین را می تواناز دیگر خدمات این مرکز دانست.با خرید آنلاین، تا حد زیادی در هزینه و زمان شما صرفه جویی خواهد شد. شما با خرید آنلاین و پرداخت هزینه آن، می توانید محصول خریداری شده را در اسرع وقت از سرما مارکت تحویل بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)