مقالات

نمایندگی فن کویل ساران

نمایندگی فن کویل ساران آماده عرضه برترین و به روز ترین محصولات به مشتریان عزیز است. در این مرکز تخصصی فروش انواع فن های کویل، محصولات اورجینال و درجه یک به فروش می رسند. کیفیت و کارایی محصولات موجود در این نمایندگی، رضایت حداکثری مشتریان این مرکز را فراهم نموده است. ارائه محصولات موجود با قیمت مناسب و منصفانه، خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را برای مشتریان این مرکز در پی دارد.

انواع فن های موجود در نمایندگی فن کویل ساران

برند ساران همانند سایر برندهای تولید کننده فن کویل، با توجه به نیاز بازار مصرف، انواع مختلفی از این محصولات را تولید نموده است. به گونه ای که انواع فن های تولید شده توسط برند ساران به شرح زیر می باشند:

فن کویل سقفی

امروزه استفاده از سیستم تهویه مطبوع، بسیار مرسوم شده است. به گونه ای که می توان در هر خانه یا شرکتی، نوعی از این سیستم ها را مشاهده نمود. البته انتخاب و استفاده از دستگاهی که علاوه بر کم مصرف بودن، راندمان مناسبی داشته باشد جزو دغدغه های اساسی خریداران این محصولات است.

در این میان استفاده از فن های کویل سقفی بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. این فن ها به سهولت داخل سقف تعبیه می شوند. از این رو هیچ فضای اضافه ای را در داخل ساختمان اشغال نمی کنند. ضمناً عملکرد عالی و راندمان فوق العاده فن های سقفی برند ساران، مشتریان را به سمت خرید از نمایندگی فن کویل ساران کشانده است.

فن کویل زمینی

فن های زمینی از دیگر انواع فن های کویل هستند که طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. این فن ها قادرند جریان هوا را هم به صورت بالا زن و هم به شکل روبرو زن انتقال دهند. قدرت هوادهی فن کویل های زمینی، بین 200 تا 1000 فوت مکعب در دقیقه است. شما می توانید این فن ها را به راحتی بر روی زمین نصب نمایید.

فن کویل دیواری

طراحی فن کویل های دیواری به گونه ای است که می توانند جریان هوا را به صورت روبرو زن انتقال دهند. این فن ها نیز همانند فن های زمینی از ظرفیت هوادهی 200 تا 1000 فوت مکعب در دقیقه برخوردار هستند. فن های دیواری همانگونه که از نام آنها می توان دریافت بر روی دیوار نصب می شوند. به همین دلیل این محصولات، هیچ فضایی را در کف ساختمان به خود اختصاص نمی دهند.

فن کویل کاستی

محصول دیگری که در برند ساران تولید شده و در بهترین نمایندگی فن کویل ساران به فروش می رسد فن کویل کاستی می باشد. فن کویل کاستی در داخل سقف های کاذب جاسازی می شود. این نوع از فن ها را می توان در انواع مدل های یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه در بازار مشاهده کرد. ظرفیت هوادهی فن کویل های کاستی مابین 200 تا 1200 فوت مکعب در دقیقه متغیر است.

فن کویل داکتی یا کانالی

معمولاً از فن کویل های داکتی در سالن های بزرگ استفاده می شود. این فن ها به دلیل توکار بودن، صدای بسیار کمتری تولید می کنند. ضمناً ظرفیت هوادهی فن کویل های داکتی ما بین 300 تا 2200 فوت مکعب در دقیقه می باشد.

اهمیت خرید از نمایندگی فن کویل ساران

امروزه با افزایش تقاضا برای خرید فن کویل ها، مراکزی که به عنوان نمایندگی فروش این محصولات فعالیت می کنند نیز روز به روز در حال افزایش است. بدیهی است با وجود گسترش این مراکز، پیدا کردن مرکز تخصصی معتبر کار چندان ساده ای نخواهد بود.

مراکز معتبر فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع باید ویژگی ها و خصوصیات زیر را داشته باشند:

فروش محصولات اورجینال

یکی از مهم ترین دلایل مراجعه افراد به نمایندگی فن کویل ساران وجود محصولات اورجینال در این مرکز است. همه کاربران فن کویل ها، ترجیح می دهند محصول اصل و اورجینال خریداری نمایند. محصولات اورجینال به دلیل ساختار مهندسی و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آنها، از استحکام و دوام بسیار مناسبی برخوردار هستند. از این رو خرید از این مراکز می تواند گزینه ایده آلی باشد.

ارائه ضمانت نامه

مراکز معتبر فروش انواع سیستم های تهویه با اطمینان از اصل بودن محصولات خود، آنها را به همراه ضمانت اصالت کالا به فروش می رسانند. این ضمانت نامه می تواند خیال مشتری را از بابت اصل و باکیفیت بودن کالای خریداری شده راحت کند.

وجود تیم کارشناسی مجرب

شاید به جرئت بتوان وجود تیم حرفه ای کارشناسی را از نقاط قوت مرکز تخصصی فروش فن کویل ساران دانست. تکنسین های باتجربه این نمایندگی به شما کمک می کنند تا محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

امکان خرید آنلاین

امکان خرید آنلاین، خدمت دیگری است که توسط بهترین نمایندگی فن کویل ساران برای مشتریان فراهم شده است. در این روش، شما بدون نیاز به مراجعه حضوری به بازار، محصول مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد. در این روش کافی است به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و از محصولات متنوع موجود در این نمایندگی بازدید نمایید. پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه خرید، محصول خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

قیمت های رقابتی

از دیگر نقاط قوت نمایندگی های مجاز فروش فن کویل های ساران می توان به قیمت های رقابتی این مرکز تخصصی اشاره کرد. خرید فن با بهترین و مناسب ترین قیمت بازار در این مراکز امکان پذیر است. برای پی بردن به این مطلب می توانید به وب سایت این نمایندگی مراجعه کرده و لیست قیمت درج شده در سایت فروش این مراکز را با سایر فروشگاه های عرضه محصولات مشابه مقایسه نمایید.

کلام آخر

سرما مارکت به عنوان عامل فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع، مشغول فعالیت است. در این مرکز تخصصی، انواع محصولات اورجینال و باکیفیت برندهای معتبر به فروش می رسد. از این رو با اطمینان از اصالت کالا می توانید محصول مورد نظر خود را از سرما مارکت خریداری کنید.

قیمت مناسب انواع فن و سیستم های تهویه مطبوع در سرما مارکت از دیگر دلایل استقبال مشتریان از این نمایندگی فن کویل ساران به شمار می رود. به این ترتیب می توانید محصول مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و قیمتی پایین تر از سایر مراکز فروش، از سرما مارکت خریداری کنید. وجود کارشناسان فروش خبره و باتجربه و ارائه مشاوره رایگان به مشتری توسط آنها در سرما مارکت، انتخاب و خرید سیستم های تهویه مطبوع را برای شما آسانتر می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)