مقالات, هواساز

مزایای هواساز ایرانی

مزایای هواساز ایرانی

مزایای هواساز ایرانی یکی دیگر از موضوعاتی است که برای کاربران سوالاتی را ایجاد می کند. این سیستم ها یکی از دستگاه های تهویه تامین کننده هوای مطبوع فضا می باشند. این دستگاه دارای اجزای فن ، فیلتر، کویل، رطوبت زن و . . .  است. از هواساز ها برای تنظیم میزان گرمایش و سرمایش و هم چنین تامین هوای مورد نیاز محیط هایی که بسته هستند و دارای اندازه و ابعاد مختلفی می باشند استفاده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با سرما مارکت همراه باشید.

 

هواساز ایرانی

 

مزایای هواساز ایرانی

این دستگاه دارای سه کانال می باشد که دو تا از این کانال ها هوای رفت و برگشت به داخل محیط را تامین می کند و یکی از آن ها مرتبط به هوای تازه بیرون می باشد. از هواساز ایرانی می توان برای تهویه مطبوع مکان های مختلف مانند واحد های اداری و مسکونی، سالن های اجتماعات، بیمارستان ها، ساختمان های بزرگ صنعتی و . . . به کار گرفته شود.

 

مزایای هواساز ایرانی

 

مزایای هواساز ایرانی

۱ – برخوردار بودن از سیستم های هوشمند قابل کنترل

این مزیت جنبه های مثبت فراوانی را شامل می شود. عملکرد این سیستم به صورت مانیتور های برنامه ریزی شده، و قراردادن ریموت کنترل برای کنترل از راه دور می باشد. این سیستم قادر است بر اساس میزان سرمایش و گرمایش محیط، مقدار رطوبت موجود درهوا، درجه حرارت  و . . .  در درجه های مختلفی تنظیم شود و هوای مورد پسند افراد را تامین  نماید.

این مزیت در سیستم هواساز ایرانی خود دارای ویژگی و فضیلت های مختلفی می باشد منجمله: هزینه های مربوط به انرژی، تعمیرات و عملکرد سیستم کاهش می یابد، طی زمان و فصول مختلف انعطاف پذیر بوده و گونه مختلفی از دما را برای محیط تنظیم می نماید، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، دمای هوا در طول شبانه روز به صورت اتوماتیک توسط خود دستگاه تنظیم می شود. عملکرد دستگاه به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

 

۲ برخوردار بودن از قیمت و هزینه های عملکردی ایده آل

علاوه بر عملکرد و کارایی چشمگیر دستگاه هواساز ایرانی، این سیستم به دلیل بکارگیری مکانیسم ساده در طراحی و ساخت آن از قیمت فوق العاده پیروی می کند که می تواند انتخاب مناسبی برای واحد های مسکونی و حتی صنایع بزرگ باشد.

۳ برخوردار بودن از مصرف انرژی پایین

معمولا در ساخت هوا ساز ایرانی از تجهیزاتی مانند کمپرسور ها بکارگیری نمی شود که این مورد سبب کاهش هزینه های متفاوت مانند مصرف برق در این سیستم شده است، همچنین دارا بودن از مزیت سیستم هوشمند کنترلی این دستگاه بر کاهش مصرف انرژی آن تاثیر چشمگیری داشته است.

۴ برخوردار بودن از توانایی تهویه عالی برای محیط های بزرگ

دستگاه هواساز ایرانی قابلیت تهویه مطبوع فضا های بزرگی مانند هتل ها و مساجد، رستوران ها، ساختمان های عمومی، ساختمان های دولتی و … را دارد. چرا که برای ساخت ظرفیت و ابعاد این دستگاه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. این سیستم دارای مدل های مختلف با متراژ های گوناگون می باشد که حتی می تواند سالن های خیلی بزرگ را هم پوشش دهد.

۵ برخوردار بودن از عملکرد و راندمان عالی

معمولا پشتیبان عملکرد درست هر سیستمی راندمان صحیح آن سیستم می باشد. کارکرد عالی هواساز ایرانی که مورد پسند خیلی از مصرف کنندگان بوده است، نشان دهنده پایین بودن میزان هدر رفتن انرژی و آب در این دستگاه می باشد.

۶ برخوردار بودن از نصب و تعمیرات ساده و آسان

هواساز ایرانی را معمولا به راحتی می توان نصب نمود. به طور مثال برای نصب طرح های خانگی این سیستم حتی احتیاج به کانال کشی نمی باشد. از آنجایی که قطعات این سیستم به راحتی در دسترس تعمیرکاران می باشد، هزینه های تعمیر آن پایین بوده و باعث شده تعمیرات آن نیز آسان شود.

 

مطالب مرتبط