اسپلیت, مقالات

اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلف

اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلف

درباره ی شرکت سامسونگ:

در این مقاله در ابتدا درباره ی شرکت سامسونگ توضیح کوتاهی می دهیم و بعد به اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلف می پردازیم، شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ فعالیت خود را به عنوان یک شرکت بازرگانی فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در این زمینه به یکی از ۱۰ شرکت برتر کره تبدیل شود. حدودا در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ وارد عرصه ی الکترونیک شد و توانست پله های ترقی را طی کند و در سال ۱۹۸۰ محصولات خود را وارد بازار جهانی نمود.

این شرکت با استفاده از نیرو های انسانی پر توان و کارآمد و همین طور با به کار گیری فناوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته است بهترین محصولات را ارائه دهد و از محصولات این برند در بازار های جهانی استقبال بسیار به سزایی شده است و هم چنین این شرکت چشم انداز های وسیعی برای آینده دارد تا بتواند به یک برند بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل شود. یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است اسپلیت های شرکت سامسونگ می باشد.

هدف مجموعه ی سرما مارکت ارائه اطلاعات و خدمات عالی به مشتریان عزیز است و در این مقاله سعی می کنیم که اطلاعات مطلوبی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید انتخاب و خریدی مطمئن و همین طور استفاده بهینه ای را از دستگاه مور نظر خود داشته باشید. شاید در ذهن شما این سوال پیش آید که اسپلیت سامسونگ چیست و چگونه کار می کند؟

اطلاعات جامع درباره ی اسپلیت سامسونگ:

اسپلیت ها در واقع نوعی کولر گازی است و تهویه ی مطبوع محیط را انجام می دهد. اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلفی مانند اسپلیت دیواری، ایستاده، داکتی تولید می شود و این دستگاه ها سرمایش و گرمایشی را که محیط نیاز دارد را تأمین می کند.

اسپلیت ها دستگاه هایی هستند که هوای گرمی که در خانه جریان دارد را جذب می کنند و این هوا را طی فرآیندی خنک می کند و سپس در محیط منتشر می کنند. اسپلیت ها از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده اند یونیت داخلی (اواپراتور) در داخل ساختمان و یونیت خارجی (کندانسور) در بیرون از ساختمان نصب می شود و صدایی که یونیت خارجی تولید می کند به داخل محیط منتقل نمی شود و صدای آزار دهنده ای ندارد.

موتور اسپلیت ها (کمپرسور) دارای سه نوع روتاری، اسکرال و پیستونی است. کولر گازی یا همان اسپلیت ها از لحاظ مصرف انرژی به دو دسته ی کم مصرف (اینورتر) که دارای سطح انرژی A است و مدل معمولی که سطح انرژی B دارد تقسیم می شوند.  در این قسمت درباره ی انواع اسپلیت سامونگ توضیح می دهیم:

اسپلیت سامسونگ

اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلف

اسپلیت سامسونگ مدل دیواری:

اسپلیت دیواری سامسونگ یکی از پر فروش ترین اسپلیت ها می باشد که در مدل های بتر، بوراکای، گود وان، ویند فری، گود، مکس، مکس ۳، مکس ۴ تولید شده است. این دستگاه ها دارای مدل های معمولی و اینورتر است. در این دستگاه ها ظرفیت ۹۰۰۰ BTU برای محیط هایی که دارای متراژی تا ۱۵ متر مربع، ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU برای متراژهایی که تا ۳۰ متر مربع، ظرفیت ۱۸۰۰۰ BTU این دستگاه ها مناسب تا متراژ ۴۵ متر مربع و ۲۴۰۰۰ BTU برای حداکثر متراژ ۶۰ متر مربع هستند انتخاب مناسبی می باشد.

این دستگاه ها دارای فیلتر های چند گانه ای هستند که قادر به از بین بردن ذرات ریز گرد و غبار که یکی از عوامل مهم در ایجاد آلرژی است و همین طور باکتری ها و ویروس های موجود در محیط را ازبین می برد و هوایی پاک و تمیز در اختیار کاربران قرار می دهد و این فیلتر ها دارای قابلیت شست و شو و همین طور تعویض هستند. یونیت خارجی این دستگاه ها که در بیرون ساختمان قرار دارند دارای پوشش ضد زنگ است و بدنه ی دستگاه در برابر خوردگی ها و زنگ زدگی ها مقاوم است و مانع از زنگ زدگی کندانسور می شود.

اسپلیت های دیواری سامسونگ دارای گزینه GOOD SLEEP هستند و با فعال شدن این گزینه دستگاه می تواند دمای محیط را در حد مطلوب نگه دارد تا کاربر در هنگام خواب احساس سرما و یا گرما نکند. این سیستم ها دارای گزینه TURBO هستند و زمانی که دستگاه شروع به فعالیت می کند دستگاه سریع هوای محیط را به دمای مطلوب می رساند و بعد از چند دقیقه کار کردن دستگاه به صورت نرمال کار می کند. در اسپلیت های دیواری سامسونگ یونیت داخلی دستگاه بر روی دیوار نصب می گردد.

اسپلیت دیواری سامسونگ

اسپلیت سامسونگ مدل ایستاده:

در این مدل از اسپلیت سامسونگ یونیت داخلی به صورت ایستاده بر روی زمین قرار می گیرد و در ظرفیت های متنوعی تولید می شود. این سری از دستگاه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند از جمله این که دارای دامنه ی گسترده ای برای توزیع هوا هستند این سیستم ها دارای پره هایی به صورت عمودی و افقی می باشند و به صورت جدا گانه از هم حرکت می کنند و در تمامی جهت هوا را توزیع می کنند.

این دستگاه ها دارای سیستم میکرب زدایی به صورت ۵ مرحله ای است و برای محیط هایی که در آن نصب می گردند سرمایش و گرمایش را فراهم می کند. اسپلیت ایستاده سامسونگ دارای فیلتر FULL HD است که می تواند تا ۶۰ در صد از میزان آلودگی ها و ذرات ریز گرد و غبار و همین طور باکتری های محیط بکاهد. فیلتر هایی که در این دستگاه ها به کار رفته است دارای قابلیت شست و شو و همین طور تعویض می باشد.

اسپلیت ایستاده سامسونگ

اسپلیت سامسونگ مدل کانالی:

اسپلیت کانالی سامسونگ در ظرفیت های ۱۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ BTU به بازار سیستم های تهویه مطبوع عرضه شده است و این دستگاه ها می توانند برای محیط هایی که در آن نصب می شوند سرمایش و گرمایش را فراهم کند. این دستگاه ها دارای گاز مبرد R410 هستد و این گاز به عنوان دوست دار محیط زیست شناخته شده است و رده مصرف انرژی این مدل از اسپلیت های سامسونگ A  و کمپرسور به کار رفته روتاری است.

اسپلیت داکتی سامسونگ

مطالب مرتبط