اسپلیت, مقالات

اینورتر سامسونگ ، یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در سیستم های تهویه مطبوع

اینورتر سامسونگ یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در سیستم تهویه مطبوع

در این مقاله (( اینورتر سامسونگ )) قصد داریم اطلاعات شما را از اینگونه محصولات افزایش دهیم. با سرما مارکت همراه باشید!

اینورتر سامسونگ یا دستگاه تهویه مطبوع هوا ، یکی از تجهیزات پیشرفته در صنعت الکترونیک و سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها محسوب می شود. سیستم تهویه مطبوع سامسونگ بر روی دیوار در نزدیکی سقف نصب می شود و مطابق با عملکرد خود ، موجب خنک شدن هوای محیط و تهویه آن می گردد.

دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ یا اینورتر سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار برای خنک کردن کردن یک مکان به شمار می رود ؛ از این دستگاه می توان در اداره ، شرکت ها یا منازل مسکونی استفاده کرد. نصب یک اینورتر سامسونگ در محل ، از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه است زیرا این دستگاه ها دارای راندمان بالایی هستند و بسیاری از هزینه های یک ساختمان را در بحث گرمایش و سرمایش و همچنین تهویه ، کاهش می دهند.

یکی دیگر از مزیت هایی که اینورتر سامسونگ برای یک محیط فراهم می کند این است که با عملکرد بالای خود می تواند غبار، عوامل آلرژی زا ، باکتری ها یا سایر موجودات ذره بینی محیط را حذف کند. این قابلیت با استفاده از دو فیلتر پیوسته که برای دستگاه تهویه سامسونگ تعبیه شده اند، امکان پذیر می باشد.

طراحی اصولی دستگاه اینورتر سامسونگ برای عملکرد بهتر

دستگاه اینورتر سامسونگ با استفاده از فناوری های مدرن و پیشرفته دنیا طراحی و ساخته شده است. طراحی منحصر به فرد این سیستم تهویه مطبوع به گونه ای انجام گرفته است که می تواند در مدت زمان کمتری ، حجم زیادی از هوای اطراف را به درون خود بکشد.

تیغه های اضافی درون این سیستم قرار داده شده که در نقش یک فیلتر عمل می کنند ؛ بنابراین به راحتی می توانند تهویه هوا را انجام دهند. دریچه دستگاه اینورتر سامسونگ با زاویه بزرگتری ، باز و بسته می شود و همین قابلیت به انتقال حجم زیادی از هوا کمک می کند. در نتیجه، هوا تا فاصله های دورتری خنک و تهویه می شود. این ویژگی باعث می شود که بتوان از این سیستم ها در تهویه اتاق های بزرگ تر یا سالن ها نیز استفاده کرد.

از قابلیت های دیگر دستگاه اینورتر سامسونگ این است که دستگاه هنگام تهویه یا خنک سازی هوا، به طور کاملاً اتوماتیک می تواند درجه حرارت را کنترل کرده و از کاهش شدید دمای هوا یا گرم شدن محیط جلوگیری نماید ؛ به عبارت ساده تر، تهویه و خنک سازی پیوسته با دمای متعادل توسط اینورتر سامسونگ امکان پذیر می باشد.

اینورتر سامسونگقابلیت ها

از دیگر قابلیت های یک اینورتر سامسونگ به عنوان دستگاه تهویه های اتاق این است که می تواند از منوی تنظیمات ، دستگاه را در حالتی قرار دهید که به صورت محدود یا انفرادی کار کند ؛ این حالت در مواقعی به کار می آید که تعداد افراد در اتاق ، یک یا دو نفر باشند و دستگاه به نیروی زیادی برای تهویه نیازی نداشته باشد. به این ترتیب ، سامسونگ اینورتر می تواند مصرف برق را کنترل کرده و ظرفیت کمپرسور را نیز کاهش دهد.

استفاده از یک دستگاه اینورتر سامسونگ برای تهویه مطبوع مکان هایی که شرایط بحرانی مانند دمای بالا یا غبار فراوان هستند بسیار مناسب است. فیلترهای این دستگاه را می توانید به راحتی تعویض کنید. دستگاه فوق در برابر نوسانات جریان برق ، فشار یا نوسانات ولتاژ، ثبات و پایداری خود را حفظ می کند. بنابراین بهتر است برای مدرن کردن خانه یا محل کار خود ، حتماً یکی از اینورترهای سامسونگ را خریداری کنید.

 

 

خرید اسپلیت سامسونگ ، مدیا ، الجی و …

برای خرید انواع اسپلیت سامسونگ ، تراست ، الجی و … از طریق منوی بالای صفحه وارد محصول مورد نظرتان شوید.

مطالب مرتبط