تصفیه هوا, مقالات

هوای با کیفیت با تصفیه هوا

هوای با کیفیت با تصفیه هوا

امروزه استفاده از تصفیه هوا در منازل و یا ادارات الزامی و تاکید شده است. هوای با کیفیت با تصفیه هوا باعث سلامتی  و تنفس بهتر ما میشود زیرا:

گرد و غبار: ذرات ناشی از تجزیه زمین،شن و ماسه و یا سایر مواد هوایی را که تنفس میکنیم الوده می کند.

گرده گیاه: گرده ریز گیاهان باعث تشدید الرژی شده و نفس کشیدن در محیط ساختمان را دشوار می کند.

کپک: کپک ها که نوعی قارچ محسوب میشوند از طریق نشستن تخم قارچ موجود در هوا برروی سایر مواد ارگانیک،تکثیرشده و به دسته های جدید تبدیل می شوند.

شوره حیوانات: اگر در منزل حیواناتی همچون گربه،سگ،جوندگان،پرندگان و سایر حیوانات خز دار یا پردار  داریم در خطر وجود ذرات میکروسکوپی که از پوست حیوانات جدا میشوند هستیم.

PM 20.5 به معنای ذرات کوچکتر از ۲٫۵ میکرون نظیر باکتری،ویروس و مدفوع کنه است.سرمنشا اصلی این ذرات ترافیک،شمع و پخت و پز و دود سیگار می باشد.

دود: مخلوطی از مواد مضر معلق در هواست که درنیجه روشن کردن شمع،دخانیات و سوزاندن چوب در داخل ساختمان به وجود می آید.

به گزارش سازمان بهداشت جهانی هوایی تمیز است که از سلامتی و تندرسی شما محافظت کند.دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی در رابطه با کیفیت هوای محیط داخلی به برخی از الاینده های شیمیایی،رطوبت،کپک و احتراق سوخت های خانگی که بر روی سلامت افراد اثر منفی بجا میگذارد می پردازد. با سرما مارکت همراه باشید.

 

 

هوای با کیفیت با تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا اگر دارای کیفیت متناسب و عملکرد خوبی باشد میتواند با فراهم کردن هوایی تازه و تمیز باعث رشد سریعتر ریه و مغز کودکان شود.

دستگاه تصفیه هوا میتواند محرک های موجو در هوای تنفسی افراد مبتلا به آلرژی،اسم و سایر بیماری های تنفسی را به حداقل میرساند.

 

 

ما بیش از ۹۰%درصد از وقت خود را داخل ساختمان سپری میکنیم و خبر بد این است که هوای داخل ساختمان ها در مقایسه با هوای بیرون ده برابر الوده تر است.خبر خوب این است که شما میتوانید کیفیت هوای داخل ساختمان را با استفاده از دستگاه تصفیه هوا کنترل نمایید.دستگاه تصفیه هوا میتواند الاینده های معلق موجود در هوا را از بین برده و تا حد قابل ملاحضه ای از تاثیر بد هوای بی کیفیت داخل ساختمان بر روی سلامتی افراد کم کند

فرقی نمیکند که شما در محل کارتان به تنهایی یا با دیگر مشغول به کار هستید،دستگاه تصفیه هوا باعث میشود شما از هوای سالمتری برخوردار باشید.نفس کشیدن در این هوای تمیز اثرات مثبت قابل توجهی را بر روی تندرسی افراد به جا میگذارد.دستگاه تصفیه هوا باعث افزایش میزان انرژی،بهبود وضعیت روحی و گردش هوای بهتر هوا می شود.

بعضی از دستگاه های تصفیه هوا میتواند با اتصال به شبکه های دیجیتالی به ما این امکان را بدهد که کیفیت هوای محیط خود را کنترل کنیم.اگر دستگاه تصفیه هوا مجهز به WIFI باشد میتوانیم از فاصله دور تمام عملکرد های دستگاه تصفیه هوا را کنترل کرده ودر هرکجا که هستیم با هوای تمیز ارتباط برقرار کنیم.

مطالب مرتبط