اسپلیت, مقالات

خرید اسپلیت ال جی

خرید اسپلیت ال جی

اگر قصد خرید اسپلیت ال جی را دارید این مقاله سرما مارکت را از دست ندهید!

اسپلیت ال جی با توجه به کیفیت و قیمت متناسب با کیفیت برند ال جی، یک انتخاب و خرید مطمئن می باشد. اسپیلت ال جی با توجه به کارکرد چند ساله، یکی از مطمئن ترین سیستم های تهویه خانگی هست که در ایران آزمون خود را پس داده است. برای خرید اسپیلت ال جی و همچنین اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما همراه باشید.

یکی از بهترین انواع سیستم های تهویه خانگی، سیستم تهویه دیواری یا اسپیلت است که با توجه به فضای کم اشغالی و همچنین توان بالا در کنترل دمای محیط، کاربرد گسترده ای در محیط ها و فضاهای اداری و مسکونی دارد.

بی شک با حضور در ادارات و شاید بعضی خانه های آشناهایتان با این نوع سیستم آشنا شده اید. این سیستم در عین حال صدای بسیار کمی تولید می کند و مخصوصا در فصل تابستان به طور ویژه جوابگوی تامین هوای سرد شما است.

اسپیلت ال جی

خرید اسپیلت ال جی

شما خوانندگان عزیز می توانید جهت اطلاع از سایر اطلاعات مانند توان، ظرفیت نامی، مشخصات موتور، گارانتی و تمامی اطلاعات هر مدل مورد نظر با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای خرید اسپیلت ال جی با ما در ارتباط باشید.

مزایای اسپیلت ال جی

  • انواع مختلف اسپیلت ال جی با ۱۳ تا ۲۰ متر قدرت پرتاب باد، توانایی ساپورت محیط های بزرگ را نیز دارا هستند.
  • انواع مختلف اسپیلت ال جی با ۶۰ تا ۶۵ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی عرضه شده و هزینه انرژی کمتری نسبت به سایر برندها دارند. جالب است بدانید در این مدل ها نیز با وجود مصرف کمتر انرژی، توان خنک کنندگی تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
  • از نظر زیبایی ظاهری نیز انواع مختلف ARTCOOL اسپیلت های ال جی، با طراحی ساده اما ظریف و زیبا، زیبایی بخش خانه های شما هستند. ساختار شیشه ای این مدل اسپیلت ها با انعکاس تصاویر جلوه ویژه ای به منزل شما می دهند.
  • بعضی از انواع مدل های اسپیلت ال جی با کمپرسور اینورتر دوگانه با ضمانت ده ساله عرضه می شوند. به وسیله این فناوری، طول عمر دستگاه بالاتر، سر و صدای خروجی از آن کمتر و بازدهی آن بیشتر خواهد بود.
  • به وسیله فناوری DUAL Inverter Compressor، کمپرسورهای اسپیلت ال جی نسبت به کمپرسور های معمولی مجزا شده و هوا بیشتر و سریع تر پخش می شود.
  • اسپیلت های ال جی با توانایی یونیزاسیون محیط با پخش میلیون ها یون، محیط را استریل می کنند و ذرات آلاینده آن را از بین می برند.
  • برند ال جی با قرار دادن وای فای و همچنین اپلیکیشن مخصوص، توانایی کنترل اسپیلت از راه دور را به مصرف کنندگان می دهد.
  • برد مدار اسپیلت های ال جی در مدل های جدید نیز ارتقا یافته تا سلامت دستگاه تهویه شما در برابر تغییرات ولتاژ تضمین شود.
  • نصب سریع و آسان سیستم های تهویه ال جی نیز یکی دیگر از مزایای این اسپیلت ها است.
اسپیلت ال جی
اسپیلت ال جی

 

خرید اسپلیت سامسونگ ، مدیا ، الجی و …

برای خرید انواع اسپلیت سامسونگ ، تراست ، الجی و … از طریق منوی بالای صفحه وارد محصول مورد نظرتان شوید.

مطالب مرتبط